marți, 13 mai 2008

Windows Vista vs Windows xp


Am observat ca s-a discutat mult despre windows vista si windows xp , care este mai bun , care merita sa fie folosit.Eu personal folosesc windows xp deoarece mi se pare ca windows vista mananca prea multe resurse degeaba si are in primul rand multe buguri.Mai trebuie perfectionat , cei de la microsoft s-au grabit cu lansarea lui.
Citind diverse forumuri am observat ca multi au acelasi parere ca a mea si prefera windows xp in defavoarea lui vista.
Principala problema a noului windows vista este ca numeroase jocuri vechi nu ruleaza deloc sau merg greoi si ca nu toate componentele dispun deocamdata de drivere.
Multi dintre noi ne-am obisnuit cu interfata windows xp iar cand trecem la vista ni se pare ca intram in alta lume.

Tags:windows vista ; windows xp ; performanta ; drivere ; buguri ; erori

Niciun comentariu: